‫android- אנדרואיד ישראל‬

יום שבת, 9 בפברואר 2013

נרתיק לנקסוס 7


קצת על מכשיר הנקסוס 7 בקצרה

לאחרונה הושק בעלום הטאלבט של גוגל האח הגדול של הנקסוס 1 טאבלט העונה שלם נקסוס 7, גוגל נכנסה לאחרונה גם לשוק הטאבלטים שהתחיל לצבור תאוצה בעולם ובישראל, מסתבר שהישראלים החלו "לאהוב" טאבלטים מסוגים שונים החל מהאייפד הידוע ועד לטאבלטים של חברות שלא שווקו מעולם בישראל כגון : ארכוס, אסוס, מוטורולה xoom 2 ואקאי שנכנסה לא מזמן לשוק הישראלי ועוד כאלה טובים ואחרים.

גוגל פיתחה טאבלט בגודל 7 אינץ אשר מתאים לכל כיס ולכל תיק אין לה כל כוונה לתקוף את אפל אלא היא נכנסה לשוק שבו לאפל אין בכלל טאבלט בגודל 7 אינץ וכאן נכנס לתמונה "נקסוס 7" הטאבלט החדש של google.

הנקסוס 7 מעוצב באופן די נקי , חלקו האחורי משוך את העין יותר מחלקו הקדמי, החלק האחור די מעוצב העשוי פלסטיק נעים למגע ולאחיזה. מדובר בטאבלט די חזק מרובע ליבות ובעל מערכת הפעלה 4.1, מחירו של הנקסוס 7 בארה"ב הוא כ 200$ מחירו בישראל לאחר מיסים ומשלוח קצת מייקר את העניין לכ 290 $

סקירת כיסוי לנקסוס 7

כאמור עם השקת הנקסוס 7 החלו היצרניות בעולם להתאים כיסויים לנקוסס 7 ואנו כאן נסקור היום כיסוי לנקסוס 7 החדש כיסוי Leather Case Cover for Google Nexus 7.

שם הכיסוי :   Leather Case 7 

טווח מחירים : 129 ש"ח – 199 ש"ח 

איפה ניתן לרכוש : החנות הכי זולה שמצאנו iphoncovre.co.il במחיר של 129 ש"ח טלפון 072-28-28-236

לכניסה לאתר ולרכישה לחצו כאן : http://www.iphonecover.co.il/?view=store&p_cat=101376

אחריות : 12 חודשים

משלוח : חינם

הכיסוי של הנקסוס 7 הוא מגן מסוג book cover מה שמיוחד בכיסויים מסוג זה שהם מגנים על מכשיר הטאבלט כמו ספר , דהיינו הכיסוי מגן גם על חלקו האחורי של מכשיר הטאבלט שלכם וגם מגן על חלקו הקידמי של הנקסוס ובנוסף הגנה מלאה גם על כל צידי המכשיר, הגנה מלאה של 360 מעלות , אלו מסוג הכיסויים שאני מאוד אוהב עקב היותם פשוטים אבל מאוד מתוחכמים ומיד נבין למה.

בנוסף לעיצובו המדהים של הכיסוי הוא מסתיר בתוכו גם פטנט די נחמד המאפשר להעמיד את הנקוסס 7 ב 2 זוויות צפייה, זווית צפייה 1 במצב עמידה וזווית צפייה 2 במצב שכבה כפי שאתם רואים בתמונה.

מצב צפייה בעמידה 



 מצב צפייה בשכיבה 


חלקו הפנימי של הכיסוי עשוי חומר נעים למגע אשר שומר על המסך כאשר אנו לא משתמשים במכשיר הטאבלט , בנוסף לכיסוי יש פתחי טעינה כאמור לטעינת הנקסוס ללא צורך בהוצאת הכיסוי ממקומו וגם פתחי מצלמה וחיבור אוזניות .

צפו בכיסוי בפעולה

לסיכום אם אתם מחפשים "כיסוי לנקוס 7" אז בוודאי שתצרכו כיסוי שהוא נוח לשימוש, זול לקנייה, עמיד בפני חבטות ונפילות והכיסוי  Leather Case 7  עונה לכם על כל הצרכים האלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה