‫android- אנדרואיד ישראל‬

יום שני, 11 בינואר 2021

כיסוי לגלקסי s21 אוטרבוקס דיפנדר

לרכישת כיסוי לגלקסי s21 / s21 פלוס / s21 אולטרה אוטרבוקס כנסו לאתר המפיץ של היבואן הרשמי כיסוי מקורי + אחריות יבואן רשמי . phonecover.co.il  או חייגו 072-28-28-236 


 

 


 טלפון הוא ציוד חיוני לרכיבה על אופניים. רוכבי אופניים משתמשים בטלפונים שלהם כדי להישאר מחוברים, להתקשר למקרי חירום ולתעד את הרפתקאותיהם. מארז טלפון טוב הוא אביזר מוצדק היטב, שכן חיי הטלפון החכם יכולים להיות קשוחים בכיס הגופייה של רוכב האופניים. מארז Otterbox Defender הוא מארז טלפון פגוש איכותי, המספק הגנה מפני נפילות ופונקציונליות מעולים לאייפון שלך.



אני מכיר את המותג Otterbox, לאחר שהשתמשתי בתיק Defender שלהם באייפד במשך מספר שנים. המקרה הזה הציל את האייפד מטיפות, דפיקות ונזילות רבות; גם כשהמכשיר הועבר לעבודה בפאנרים ברכב מחזור יומי. בזכות ההיכרות והאמינות הזו בחרתי את Otterbox Defender כבחירה שלי עבור נרתיק טלפון חזק שיגן על הטלפון החכם שלי בהרפתקאות רכיבה על אופניים.


כיסוי לגלקסי s21  ה- Otterbox Defender האחרון כולל כמה שדרוגים נהדרים, כמו גם שמירה על כל האיכויות הזוכות של סדרת Defender הוותיקה יותר.


הטלפון שוכן במארז מעטפת דו-חלקי; מורכב ממעיל פלסטיק קשיח שמסתגר סביב הטלפון, ושכבת פגוש גומי הנמתחת מעל מעיל הפלסטיק. העיצוב בן שני החלקים מסייע בהגנה על הטלפון מפני פגיעות ושקעים במסך ובמצלמה בתוך התיק, כדי למנוע שריטות על גבי משטחים; לשכבה החיצונית של הגומי יש תחושת מישוש נהדרת שקל לאחוז ביד שלך.


אין כיסוי מסך ב- Otterbox Defender, אך המותג אכן מוכר מגוון מעולה של מגיני מסך אשר ימנעו מהמסך שלכם להיפגע בגלל שריטות והשפעות. מה שהמקרה כולל הוא חלק שלישי מכיסוי המעטפת, שמתפס על החלק הקדמי או האחורי של הטלפון וכולל קליפ חגורה. זו תוספת קטנה ומסודרת, ולמרות שהיא אכן מוסיפה לא מעט נפח לטלפון, כדאי לספק הגנה נוספת, או אם ברצונך לצפות בסרטים בטלפון שלך כיסוי לגלקסי s21 דיפנדר הוא הבחירה הנכונה


מארז הטלפון הזה הוא עיצוב חזק, חכם ומחושב היטב. זה כבר הגן על הטלפון שלי מכמה דפיקות, וזה ממשיך להיות תענוג לשימוש. זה עיצוב שמנמן למדי, אבל אני רואה בכך יתרון בכך שקל יותר להחזיק מעמד.


אוטרבוקס עשתה זאת שוב - מקרה המגן הזה הוא בן לוויה מנצח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה