‫android- אנדרואיד ישראל‬

יום שלישי, 29 במאי 2012

כל המידע על "גלקסי 3"

Samsung GALAXY SIII מגיע לישראל
סמארטפון מעוצב עבור אנשים בהשראת הטבע

Samsung GALAXY SIII מביא עמו חווית שימוש חדשה בסמארטפון

ישראל, תל אביב, 29/05/12 - סמסונג אלקטרוניקס בע"מ, מובילה עולמית בתחום התקשורת הדיגיטאלית וטכנולוגיות דיגיטליות משולבות, משיקה את מכשיר ה-Samsung Galaxy SIII בישראל, המכשיר לו ציפו כולם.



ה- Samsung GALAXY SIII יהיה זמין למכירה בישראל כבר במהלך השבוע הבא במכירה מוקדמת עבור 500 גולשי עמוד הפייסבוק של סמסונג (Samsung Mobile IL) אשר שריינו את מקומם לטובת רכישה מוקדמת של המכשיר.
המכשיר ישווק אצל ארבעת המפעילות הסלולאריות בארץ ובחנויות הדגל של רשת SAMSUNG החל משבוע הבא.



דוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני תקשורת, יבואנית ומפיצת סמסונג מובייל בישראל: "אנו מברכים על השקת מכשיר הדגל GALAXY S III, המאפשר חווית משתמש חלקה, וטבעית המותאמת באופן אבסולוטי לצרכי המשתמש. בשל רמת הצפייה למכשיר, פתחנו מכירה מוקדמת שאפשרה לקהל לקוחותינו הנאמן לרכוש את המכשיר כבר בעת הגעתו לארץ. התוכנות הייחודיות של המכשיר מותאמות לציבור הישראלי, המהווה את קהילת הסלולר המתקדמת בעולם מבחינה טכנולוגית".

ה-Samsung Galaxy SIII מושק ברחבי העולם, תחילה במדינות אירופה והמזה"ת. כחלק מהשקה זו יתקיימו אירועי השקה עולמיים, אשר יתקיימו במספר ערים גדולות בעולם כולל סידני, ניו דלהי, דובאי, מוסקבה, סאו פאולו, בייג'ין, סיאול, ניו יורק וטוקיו.

סבב אירועי ההשקה העולמי, יעניק למשתתפים המקומיים את ההזדמנות הראשונה לגעת במכשיר החדש ולקבל הצגת תכלית והיכרות עם המכשיר ממנהלי סמסונג, וכן, הזדמנות להתנסות בתכונות פורצות הדרך שהמכשיר מציע.



אינטראקציה טבעית
ה- GALAXY S III משפר את האינטראקציה הקיימת בין המכשיר למשתמש. הוא חכם מספיק על מנת לזהות את פניך, קולך ותנועותיך. ה- GALAXY S III מתאים את עצמו למשתמש ספציפי על מנת לספק חוויית שימוש נוחה וטבעית יותר.
באמצעות פונקצית ה ‘Smart stay’-החדשנית , ה- GALAXY S III מזהה מתי המשתמש מבצע משימות בטלפון - קורא ספר אלקטרוני או גולש באינטרנט, באמצעות המצלמה הקדמית אשר מזהה את עיניו; המכשיר שומר על תצוגה בהירה לשימוש מתמשך ורציף.

ה- GALAXY S III מציג את פונקצית ה-'S Voice', ממשק המשתמש אשר מקשיב ומגיב למילותיך. בנוסף לחיפוש מידע ותקשורת מכשיר-משתמש בסיסית, פונקצית ה- 'S Voice'מאפשרת שליטה מתקדמת במכשיר ומתן פקודות שונות. לדוגמא, כאשר השעון המעורר מצלצל אך אתה זקוק לעוד קצת זמן מנוחה, תוכל להגיד ל- GALAXY S III שלך "snooze". כמו כן, ניתן להשתמש ב S Voice על מנת להשמיע שירים מועדפים, להנמיך ולהגביר את הווליום, לשלוח הודעות SMS ומיילים, לארגן את לוח הזמנים או באופן אוטומטי להפעיל את המצלמה ולצלם תמונה.



בנוסף לזיהוי פניך וקולך, ה- GALAXY S III מבין את תנועותיך ומאפשר לך למקסם את השימושיות בו. אם בזמן שליחת הודעה החלטת להתקשר במקום לסמס, פשוט הרם את הטלפון לאוזנך ופונקצית ה- ‘Direct call’ תחייג למספר של הנמען.
בעזרת פונקצית ה- ‘Smart alert’, ה GALAXY SIII ידאג לעדכן בכל ההודעות והשיחות שלא נענו. הטלפון ירטוט על מנת להודיע על סטאטוסים שלא נענו לאחר שיורם ממצב של המתנה.



שיתוף קל ומיידי
מכשיר ה- GALAXY S III הוא יותר ממכשיר אישי עבור משתמש אחד, הוא מותאם לשיתוף מלא של החוויות שלך עם חברים ומשפחה, ללא תלות במיקומך.
באמצעות פונקצית ה- ‘S Beam’ ה- GALAXY S III משפר את ה- Android™ Beam ומאפשר שיתוף קובץ ווידיאו של 1GB תוך 3 דקות וקובץ מוסיקה של 10MB תוך 2 שניות. כל זאת באמצעות נגיעה פשוטה בטלפון GALAXY S III נוסף ללא חיבור Wi-Fi או קליטה סלולארית.
פונקצית ה- ‘Buddy photo share’ מאפשרת שיתוף קל ומהיר של תמונות מגלריית התמונות עם כל החברים המופיעים בתמונה.
באמצעות פונקצית ה- ‘AllShare Cast’ משתמשים יכולים לחבר את מכשיר ה- GALAXY S III שלהם לטלוויזיה על מנת להעביר באופן מיידי את תכני ה smartphone למסך הגדול יותר.

פונקציית ה 'AllShare Play' מאפשרת להעביר את כל סוגי הקבצים בין התקני המדיה השונים , לצפות ולערוך אותם במקביל באמצעות גישה מהטאבלטים, מחשבים וטלוויזיות תומכי DLNA ללא תלות במרחק בין המכשירים השונים.
פונקצית ה- ‘AllShare play’ כוללת בתוכה גם את תכונת ה- ‘Group Cast’ המאפשרת לשתף את מסך המכשיר שלך בין חברים על אותה רשת - Wi-Fi ניתן להעיר הערות או להוסיף שינויים יחד עם עמיתים לעבודה אשר יוצגו בזמן אמת על מסך המכשיר האישי שלך.

עיצוב המעמיד את האדם במרכז עם ביצועים ללא פשרות
ה- GALAXY S III לא מציג רק תכונות מתקדמות עם שימושיות מתקדמת, אלא מספק גם חוויה ארגונומית נוחה באמצעות עיצובו הממוקד באדם. אחיזתו הנוחה, הקימורים העדינים וצורתו האורגנית מספקים תחושה ועיצוב הממוקדים באדם עצמו.
בהשארת הטבע- תפיסת העיצוב של המכשיר נובעת מהזרימה והתנועתיות שבטבע. אלמנטים של רוח, מים ואור הם שהביאו לעיצובו הפיסי של ה GALAXY SIII .במהותו, העיצוב המינימאלי והאורגני בא לידי ביטוי בקווים החלקים והלא לינארים של המכשיר.

באמצעות מסך ה- Super AMOLED HD 4.8" ה- GALAXY S III מציע חווית צפייה גדולה ומלאת חיים. מורשת מסכי ה- Super AMOLED במכשירים הסלולריים של סמסונג משתפרת לתצוגת HD ולזוויות צפייה רחבות יותר ב- 16:9.
כמו כן, על מנת להבטיח חיבור מהיר יותר, מציע ה- GALAXY S III ה- Wi-Fi Channel Bonding אשר הכפלת רוחב הפס של ה-WiFi לקצב הורדה גבוה במיוחד.

ה- GALAXY S III מכיל גם מגוון תכונות נוספות המשפרות את הביצוע ואת חוויית המשתמש הכללית בדרכים חדשות לגמרי. פונקצית ‘Pop up play’ מאפשרת לנגן ווידאו בכל מקום על המסך שלך תוך כדי הפעלת משימות אחרות במקביל, אפשר לעבוד במקביל במסך מפוצל ולהימנע מכיבוי והדלקת סרטוני הוידיאו בכל פעם שצריך לבדוק מיילים חדשים או לגלוש באינטרנט.



ה- GALAXY S III מבטיח למשתמשים חווית צילום משופרת ובלתי נשכח - מצלמת ה- 8MP הינה בעלת מהירות צמצם ללא עיכובים, המאפשרת צילום של אובייקטים הזזים בקלות ללא עיכוב- התמונה שהינך רואה היא התמונה שתצלם.
באמצעות פונקצית ה- ‘Burst shot’ מתאפשר צילום של כ- 20 פריימים רצופים ופונקצית ה- ‘Best photo’ בוחרת את התמונה הטובה ביותר מבין שמונה תמונות שצולמו.
צילום וידאו באיכות HD אפשרי גם עם מצלמת ה- 1.9MP הקדמית המאפשרת צילום וידיאו עצמי באיכות מצוינת, תאורה אחורית משופרת מאפשרת גם למנוע טשטוש בתמונות הנובע מרעידות, גם בתנאי תאורה נמוכים.

באמצעות טכנולוגיית ה- NFC - GALAXY S III מאפשר גם תשלום סלולארי.
חוויית המשחק והבידור מתעצמת באמצעות ה-‘Game Hub’ המאפשר גישה למשחקים חברתיים רבים וה- Video Hub המאפשר למשתמשים איכות גבוהה של צפייה בטלוויזיה ובסרטים. ה- Samsung Music Hub מציע שירות סטרימינג אישי למוסיקה.
Game Hub, Video Hub* ו- Music Hub יוצעו בתחילה בשווקים נבחרים ובהמשך יוצעו גלובלית.
Android, , Google Android Market, Google Maps, YouTube, Gmail, Google
Talkו- Google Search הם סימנים מסחריים של חברת גוגל (Google).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה