‫android- אנדרואיד ישראל‬

יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

כיסוי לאייפון 5 - האם נחשפו כיסויים לאייפון 5 כמו גלקסי ?

רגע לפני השקת מכשיר ה- IPhone 5 נחשפים ברשת כיסויים לאייפון 5 החדש של ענקית הטכנולוגיה אפל , כפי שנחשפו ברשת כיסויים לגלקסי 3.






כאמור כפי שאתם יודעים גם לפני השקת מכשיר הגלקסי 3 של סמסונג נחשף כיסוי לגלקסי 3 שעלה למכירה באתר המכירות הגדול בעולם ebay וכפי שזה קרה שם גם לחברת Apple זה קורה , כיסוי לאייפון 5 שדולף לרשת זה לא חדש אך כמות ענקית של כיסויים לאייפון 5 שהחלו להמכר ברשת כבר מעוררים דאגה ברשת שמה מדובר בכיסויים תואמים בדיוק לאייפון 5 החדש .
באתרי המכירות ניתן להבחין במאות סוגים של מגנים לאייפון 5 שמוצעים למכירה אך לא ברור האם זה באמת מתאים ל- iphone 5 או שמה מדובר בטעות ענקית .
בגלקסי 3 לפני השקתו הכיסויים שדלפו היו מתאימים ב 100% לגלקסי 3 וכל מי שרכש כיסוי לגלקסי 3 יכל היה להסיר דאגה מליבו אך באייפון לדעתי יש לו ממה לחשוש מכיוון שמכשיר האייפון 5 כה סודי עד כי לא ניתן לדעת איך יראה ומה הוא יכיל .

זכרו כיסוי לאייפון 5 חייב להיות איכותי ובעל שם כגון "Otterbox"  או Case Mate אלו הם כיסויים איכותיים ובעלי תקן מחמיר מאוד .

בכל מקרה עם השקת האייפון 5 בעוד מספר שעות נקווה שנקבל אייפון 5 חדש ומיוחד בדיוק כמו שקרה עם מכשיר הגלקסי S3 של סמסונג ונקווה שגם יצרניות המגנים יתנו במה טובה ויעצבו כיסוי לאייפון 5 שהוא באמת טוב ומגן על מכשיר הסמארטפון שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה