‫android- אנדרואיד ישראל‬

יום שני, 15 באוקטובר 2012

כיסוי לנקסוס 7

כיסוי לנקסוס 7 | כיסויים לנקסוס 7 | מגן לנקסוס 7 | אביזרים לנקסוס 7 | נרתק לנקסוס 7 | מגנים לנקסוס 7


סקירת כיסוי לטאבלט נקסוס החדש מבית גוגל כיסוי חכם בעל הדלקה וכיבוי באופן אוטומטי.

הטאבלט נקסוס 7 הוצג לאחרונה ע"י לא אחרת מחברת גוגל. זהו מחשב טאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ' והוא מצטרף למגוון גדול של טאבלטים בגודל דומה. 

כמו כל טאבלט, גם כאן נדרש כיסוי לנקסוס 7 להגנה מפני נפילות ומכות שונות. יצרניות הכיסויים המובילות החלו לשווק את הכיסויים לנקסוס 7 שלהן והיום נסקור את אחד המגנים לנקסוס 7 המעניינים ביותר.

כיסוי לנקסוס 7 דק במיוחד 



נרתיק ספר מעור לנקסוס 7 הוא כיסוי לנקסוס 7 שעשוי מחומר דמוי עור איכותי ומספק הגנה היקפית לנקסוס 7 שלכם. זהו כיסוי נח לשימוש ודק יחסית, הוא מספק הגנה מעולה ללא תוספת עובי משמעותית למכשיר. מכיוון שהוא נרתיק "ספר" הוא עוטף את הנקסוס מכל צדדיו וכאשר הוא סגור המסך מוגן לחלוטין ע"י הכיסוי. כאשר משתמשים בנקסוס 7 ניתן לפתוח את הכיסוי ולהעמיד את המכשיר כך שניתן לצפות בסרטים ללא צורך באחיזת המכשיר ביד. ניתן גם לפתוח את הכיסוי ולהניח את המכשיר בצורה "שטוחה" על השולחן להקלדה נוחה ולשמירה על פרקי כף היד בעת ההקלדה. 

חלקו הפנימי של המכשיר מצופה בבד מיקרופייבר למניעת שריטות על גב המכשיר. למכשיר פתחים הממוקמים ליד היציאות של האוזניות והכפתורים כך שניתן להשתמש בכל זוג אוזניות בצורה פשוטה ונוחה. 

פנים רך העשוי מיקרופייבר לשמירה על מסך הטאבלט .

בנוסף הכיסוי החכם מאפשר הדלקה וכיבוי של מכשיר הטאבלט או בשפה מקצועית מצב שינה ומצב התעוררות. באמצעות פטנט ייחודי כאשר תסיימו לעבוד על מכשיר הנקסוס שלכם הכיסוי החכם יכבה את מסך הטאבלט באופן אוטמטי, כאשר תרצו לעבוד עם הטאבלט הכיסוי יעיר לחיים את המסך באופן  אוטומטי, ממש מדהים.

לסיכום, זהו כיסוי לנקסוס 7 מוצלח במיוחד שישמש אתכם נאמנה שנים רבות. הוא יגן על המכשיר היקר שלכם ויאפשר לכם שימוש קל ונח בו בכל מצב.

את הכיסוי לנקסוס 7 תוכלו לרכוש באתר iphonecover.co.il במחיר של 179 + מגן מסך לנקסוס 7 בקישור הבא http://www.iphonecover.co.il/?view=products&id=560726

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה