‫android- אנדרואיד ישראל‬

יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

אפליקציה Golan גולן




אפליקציה לצפייה במצב החשבון החודשי בחברת גולן טלקום. אפליקציה זו לא פותחה ע"י החברה עצמה אלא בצורה עצמאית. האפליקציה מיועדת ללקוחות שני המסלולים (המוזל והללא הגבלה) ומאפשרת לכם לעקוב אחרי מצב החשבון העדכני של כל קו שברשותכם. בנוסף, ניתן לעקוב אחרי דקות שיחה, מספר הודעות ונתוני גלישה של כל קו.

 בפעם הראשונה שתיכנסו לאפליקציה תתבקשו להכניס שם משתמש וסיסמא (שקיבלתם מגולן טלקום) ופרטים אלו ישמרו אך ורק במכשירכם. בכניסות הבאות לא תצטרכו להכניס פרטי משתמש והאפליקציה תדע לבד להכניס אותם מזיכרון הפלאפון. ניתן לנתק את החשבון מהאפליקציה בכל עת דרך ההגדרות - שימושי במקרה של שינוי סיסמא או כאשר רוצים לבדוק חשבונות אחרים. בנוסף ניתן להציג את החשבון החודשי עם או בלי מע"מ גם דרך ההגדרות. הפרטים שמופיעים לקוחים מהחשבון שלכם באתר גולן טלקום. אני לא מתחייב שהמידע המוצג הוא באמת העדכני ביותר והוא יכול גם להיות שגוי... זה כבר תלוי בתפקוד האתר של גולן טלקום.

האפליקציה מאפשר גם לשים ווידג'ט שמראה מצב חשבון עדכני עבור אחד מהחשבונות שלכם ומתעדכן לבד פעם ביום (ניתן לשים ווידג'ט אחד עבור כל חשבון). אם האפליקציה לא עובדת או אם יש לכם הערות או הצעות לשיפור אנא שלחו אלי מייל בכתובת הבאה: GolanAppIsrael@gmail.com קיימת גם גרסה בתשלום ללא פירסומות למי שרוצה להיפטר מהם או לתמוך במפתח :) תבלו!

הורדה

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.golan.app

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה